・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine verbeteringen
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen wij dat graag van u!
De jouwe,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groeten,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine verbeteringen
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine oplossingen
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groeten,
The Dev Team
· Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine fixes
Bij JapanTaxi, we leven en ademen feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groeten,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine oplossingen
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groeten,
het Dev Team-
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groeten,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine fixes
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
De jouwe,
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
De jouwe,
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine verbeteringen
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groeten,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
· U kunt nu de boekingsdatum tijd in de orde scherm.
· Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine fixes.
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groeten,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine fixes
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groeten,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
・ Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties
Bij JapanTaxi leven en ademen we klanten feedback. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Jouwe,
The Dev Team
・ Toon tolwegen op het
orderdetailscherm Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
・ Geïmplementeerd: open het QR-codelezersscherm via een snelkoppeling.
Gelukkig nieuwjaar!
Voor deze geweldige verbetering zou je de app moeten openen en JapanTaxi Wallet in het hoofdmenu moeten selecteren om het QR-codelezer-scherm te openen. Niet cool als je haast hebt. Maar nu hoef je alleen maar op het app-pictogram te tikken en voila, je bent er!
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
De jouwe,
Het Dev Team
- Geoptimaliseerde gebruikerservaring en kleine reparaties.
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groeten,
The Dev Team
- Kleine fixes en verbeteringen.
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
- Kleine reparaties en verbeteringen.
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groeten,
The Dev Team
- Kleine reparaties en verbeteringen.
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
- kleine reparaties en verbeteringen.
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Hoogachtend,
The Dev Team
VERBETERING
- Wijzig het ontwerp van de orderbevestiging
- Toon de geschatte ritprijs onderaan het scherm
- Toon het ophaal- / inleveradres en de duur op de kaart
- Als je op het adres tikt, kun je de locatiegegevens bevestigen
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
VERBETERING
- Wijzig het ontwerp van de orderbevestiging
- Toon de geschatte ritprijs onderaan het scherm
- Toon het ophaal- / inleveradres en de duur op de kaart
- Als je op het adres tikt, kun je de locatiegegevens bevestigen
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
- Kleine reparaties en verbeteringen.
Bij JapanTaxi leven en ademen we feedback van klanten. Heeft u ideeën of vragen, dan horen we dat graag!
Met vriendelijke groet,
The Dev Team
- "Betalen met factuur" optie voor JapanTaxi BUSINESS-gebruikers.
Welkom terug. Hoe gaat het met iedereen? In het geval u zich afvraagt wat JapanTaxi BUSINESS is, is dit onze zakelijke service en als u een BUSINESS-account hebt, kunt u nu kiezen om uw rit te betalen met een factuur!
Bij JapanTaxi leven en ontvangen we feedback van klanten. Laat het ons weten als u vragen of problemen met de app heeft.
Vriendelijke groeten,
Het Dev Team
WAT IS ER NIEUW
- Een pop-upbericht laat je weten wanneer we een speciale promo draaien!
- Kleine bugfixes
Bij JapanTaxi leven en ontvangen we feedback van klanten. Laat het ons weten als u vragen of problemen met de app heeft.
Vriendelijke groeten,
Het Dev Team
- We hebben een fout opgelost waardoor de bestelling niet kon worden hervestigd.
Bij JapanTaxi leven en ontvangen we feedback van klanten. Als u ideeën of vragen heeft, horen we graag van u!
De jouwe,
Het Dev Team
VERBETERING
- Nieuwe look voor orderstatus- en bestellijstschermen!
- Een bug opgelost waarbij de namen van het nieuw samengevoegde taxibedrijf niet op de taxibedrijvenlijst stonden als een herhaalbestelling was geplaatst.
Bij JapanTaxi leven en ontvangen we feedback van klanten. Als u ideeën of vragen heeft, horen we graag van u!
Vriendelijke groeten,
Het Dev Team
- Kleine fixes en verbeteringen
Bij JapanTaxi leven en ontvangen we feedback van klanten. Als u ideeën of vragen heeft, horen we graag van u!
De jouwe,
Het Dev Team
VERBETERING
- Tik op het nieuwe wachtwoordzichtbaarheidspictogram aan de rechterkant om weer te geven wat u op het scherm invoert.
Bij JapanTaxi leven en ontvangen we feedback van klanten. Als u ideeën of vragen heeft, horen we graag van u!
Oprecht,
Het Dev Team
VERBETERING
- Tik op het nieuwe wachtwoordzichtbaarheidspictogram aan de rechterkant om weer te geven wat u op het scherm invoert.
Bij JapanTaxi leven en ontvangen we feedback van klanten. Als u ideeën of vragen heeft, horen we graag van u!
Oprecht,
Het Dev Team
BUG FIX
- Een bug gerepareerd die een systeemcrash veroorzaakte toen de Integraties-instelling was geselecteerd.
Bij JapanTaxi leven en ontvangen we feedback van klanten. Als u ideeën of vragen heeft, horen we graag van u!
Vriendelijke groeten,
Het Dev Team
· UW BESTELLING
We hebben gehoord en we hebben geluisterd! U kunt de kaart verplaatsen op de pagina Uw bestelling. We hebben ook de lay-out gewijzigd zodat het nummer van het taxi-voertuig beter zichtbaar is!
· TOON UW BESTEMMING
Als u toevallig in een taxi stapt die de afleverlocatie niet via de app kan ontvangen, laat dan gewoon de geheel nieuwe bestelkaartpagina aan uw chauffeur zien!
· WEB RECEIPT
Download uw kwitantie online! Ga naar Info in het menu en selecteer Ontvangst downloaden.
We leven en ademen gebruikerservaring in. Laat ons weten wat je denkt!
JapanTaxi is nu beschikbaar op LINE Clova! Download vandaag nog het LINE Clova-apparaat en laat het vandaag een taxi voor je bestellen!
Hier bij JapanTaxi leven en ademen gebruikers feedback. Laat ons weten hoe we u beter van dienst kunnen zijn.
Oprecht,
Het Dev Team
We zijn trots om de officiële rebrand en versie-update van de JapanTaxi-app aan te kondigen. Met de frisse nieuwe look, verbeterde bruikbaarheid en consistente merkidentiteit voor gebruikers van alle talen, zijn wij gedreven om de beste taxi / betaal-app in Japan te zijn.
(Sommigen van jullie slimme tweetalige gebruikers weten dat de app 全国 タ ク シ ー (ZenkokuTaxi) eerder in het Japans was genoemd. Verwarring, niet meer!)
We zijn vastbesloten om de toekomst van de Japanse mobiliteit te innoveren.
Ben je klaar voor de rit?
Het Dev Team
Wat is er nieuw?
- Verbeterde algemene navigatie van ophaal- en afleverinstellingen.
- Gemakkelijker en sneller om betalingsmethode te selecteren.
Deze update is bedoeld voor alle loyale en ondersteunende gebruikers die uw ervaring met onze app hebben gedeeld en ons de afgelopen maanden feedback hebben gestuurd. Bedankt dat je ons helpt om beter te worden bij elke update en weet dat we het zonder jou niet helemaal hadden kunnen doen!
Hoogachtend,
Het Dev Team
Wat is er nieuw: Google Pay
We zijn verheugd om aan te kondigen dat u Google Pay kunt gebruiken om nu voor uw rit te betalen! Geen registratie vereist. Als u een Android-telefoon heeft die Google Pay ondersteunt, wordt deze automatisch toegevoegd aan uw betalingsopties. Makkelijk, luchtig is het niet?
We hopen dat u van deze nieuwe functie zult genieten. Vertel ons wat je denkt!
Oprecht,
Het Dev Team
Wat is er nieuw: Google Pay
We zijn verheugd om aan te kondigen dat u Google Pay kunt gebruiken om nu voor uw rit te betalen! Geen registratie vereist. Als u een Android-telefoon heeft die Google Pay ondersteunt, wordt deze automatisch toegevoegd aan uw betalingsopties. Makkelijk, luchtig is het niet?
We hopen dat u van deze nieuwe functie zult genieten. Vertel ons wat je denkt!
Oprecht,
Het Dev Team
Wat is er nieuw: Google Pay
We zijn verheugd om aan te kondigen dat u Google Pay kunt gebruiken om nu voor uw rit te betalen! Geen registratie vereist. Als u een Android-telefoon heeft die Google Pay ondersteunt, wordt deze automatisch toegevoegd aan uw betalingsopties. Makkelijk, luchtig is het niet?
We hopen dat u van deze nieuwe functie zult genieten. Vertel ons wat je denkt!
Oprecht,
Het Dev Team
Wat is er nieuw: Google Pay
We zijn verheugd om aan te kondigen dat u Google Pay kunt gebruiken om nu voor uw rit te betalen! Geen registratie vereist. Als u een Android-telefoon heeft die Google Pay ondersteunt, wordt deze automatisch toegevoegd aan uw betalingsopties. Makkelijk, luchtig is het niet?
We hopen dat u van deze nieuwe functie zult genieten. Vertel ons wat je denkt!
Oprecht,
Het Dev Team
Wat is er nieuw
Push-meldingen:
Ontvang een update van uw orderstatus via de nieuwe Push Notifications-functie!
WIJ ZIJN ALLE OREN
We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen!
Oprecht,
Het Dev Team
Wat is er nieuw
Push-meldingen:
Ontvang een update van uw orderstatus via de nieuwe Push Notifications-functie!
WIJ ZIJN ALLE OREN
We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen!
Oprecht,
Het Dev Team
Wat is er nieuw
Push-meldingen:
Ontvang een update van uw orderstatus via de nieuwe Push Notifications-functie!
WIJ ZIJN ALLE OREN
We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen!
Oprecht,
Het Dev Team
INTRODUCTIE: oproepfunctie in de app
Met de nieuwe oproepfunctie kan de bestuurder u in geval van vertraging bellen of uw ophaallocatie verduidelijken.
We zijn enthousiast over deze nieuwe functie! Stuur ons alstublieft uw feedback en laat ons weten wat we nog meer kunnen doen om onze app nuttiger voor u te maken.
Ondergetekende,
Het Dev Team
Wat is er nieuw - Problemen opgelost Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen! Ondergetekende, Het Dev Team
Wat is er nieuw - Problemen opgelost Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen! Ondergetekende, Het Dev Team
Wat is er nieuw - Problemen opgelost Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen! Ondergetekende, Het Dev Team
Wat is er nieuw - Verbeterde locatie zoekfunctie. - Verbeterde bruikbaarheid van reserveringsbestellingen. - Probleem verholpen dat transactiefouten veroorzaakte met Mobile Payment via JapanTaxi Wallet - Een bug opgelost waarbij de app op de achtergrond wordt uitgevoerd met een openstaande bestelling, meerdere dialoogvensters worden weergegeven bij terugkeer. Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen! Ondergetekende, Het Dev Team
Wat is er nieuw - Problemen opgelost Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen! Ondergetekende, Het Dev Team
Wat is er nieuw - Problemen opgelost Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen! Ondergetekende, Het Dev Team
Wat is er nieuw - Problemen opgelost Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen! Ondergetekende, Het Dev Team
"Wat is er nieuw, Alexa?" “JapanTaxi!” Dat klopt, mensen. De JapanTaxi-app is nu geïntegreerd met Amazon Alexa. Ga verder en zeg "ア レ ク サ, 全国 タ ク シ ー を 開 い て" (Alexa, Zenkoku Taxi o Hiraite) U zult genieten van de volledig handsfree taxi-ervaring! Houd er rekening mee dat de interactie met Alexa in het Japans is. Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en zijn altijd benieuwd om van je te horen! Ondergetekende, Het Dev Team
· Een probleem opgelost bij het annuleren van een reservering uit de bestellijst en de status toonde zowel "annuleren" als "annuleren". · Een bug opgelost bij het bestellen vanuit Geschiedenis die de datum en tijd van de bestelling in het vak Adres zou weergeven. · Een kleine fout opgelost in Omakase-bestelfunctie. (Beperkt gebied) Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen! Ondergetekende, Het Dev Team
Wat is er nieuw · "Geen voorkeuren voor een taxibedrijf" toegevoegd bij Selecteer taxi-instelling. Deze functie start op 11 oktober in beperkte gebieden. Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en zijn altijd benieuwd naar je mening! Ondergetekende, Het Dev Team
Wat is er nieuw • Probleem opgelost dat ervoor zorgde dat de vervaldatum niet kon worden geselecteerd bij het registreren van een nieuwe creditcard. • Een crash verholpen toen Online betaling werd ingeschakeld. Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en zijn altijd benieuwd om van je te horen! Ondergetekende, Het Dev Team
Markeer uw agenda! De promotiekaart voor de stempels is weer terug op maandag 4 september. Tijdens de Preset Fare Beta-campagne kunt u postzegels verzamelen en kortingsbonnen ontvangen! Dus update je app vandaag naar de nieuwste versie en maak je klaar om groot te sparen ???? OPMERKING: Nihon Kotsu neemt deel aan het veldexperiment van de overheid met Preset Taxi Fare. De campagne is van toepassing op Nihon Kotsu-ritten die met de app zijn besteld.
Beste Android-gebruiker, Wat is er nieuw - een crash verholpen bij het terugkeren naar het startscherm. Bedankt voor uw geduld!
Wat is er nieuw Probleem verholpen dat het toevoegen van tolgelden aan de tariefberekening verhinderde wanneer Tollways gebruiken was geselecteerd. Een crash gerepareerd bij het starten van de app. Problemen hebben? Geef ons je feedback! We zijn constant op zoek om de app beter te laten presteren en willen graag van je horen! Ondergetekende, Het Dev Team
We hebben onze gebruiksvoorwaarden bijgewerkt. Neem even de tijd om ons beleid te lezen voordat u doorgaat.
Beste gebruiker, Regen regen ga weg! Kom een andere dag terug! Wat dacht je van een nieuwe functie om je stemming te verbeteren? We hebben een sneltoets toegevoegd met deze update. U kunt nu uw favoriete afhaaladres opslaan als snelkoppeling en een taxi bellen met een druk op de knop. Veel plezier met rijden!
· Het is niet nodig om "bevestigingscode" te vermelden bij het bestellen van een taxi bij de online betaling van deze versie. Als u een taxi bestelt bij de online betaling, controleren we alleen uw naam bij het stappen in een taxi. · Als u deze toepassing in het gebied opent, kunt u via deze applicatie geen taxi bestellen, u kunt het verzoek verzenden Ik wil dat u een taxi bestelt in dit gebied. · We lossen het probleem op dat de toepassing is gecrasht wanneer u de toepassing opent. We zouden uw begrip waarderen.